Jäsenedut 2024

15.1.2024

MLL Kajaanin paikallisyhdistyksen jäsenedut 1.3.2024-28.2.2025 ovat seuraavat:

Jäsenetuina yhdistys maksaa puolet käyntikerran maksusta:
- Kaukavesi ja Otanmäen maauimala, yhteensä neljä (4) käyntikertaa jäsenvuoden aikana
- Puisto Bowling, yhteensä (4) käyntikertaa/keilarata + keilakengät käyttöön kolmelle (3) henkilölle jäsenvuoden aikana
- The Great Escape -pakohuone (Kajaanin ja Vuokatin toimipiste), yhteensä kaksi (2) käyntikertaa jäsenvuoden aikana
- Next Level Padel, yhteensä neljä (4) käyntikertaa/yksi kenttä + mailat jäsenvuoden aikana (palloja voi ostaa paikan päältä tai tuoda omat pallot mukana)
- Kajaanin Hokki, edustusjoukkueen pelit, yhteensä neljä (4) käyntikertaa (etu on voimassa vasta kauden 2024-2025 alkaessa)

Alennuksen saamiseksi ota mukaan sähköinen jäsenkorttisi. Yhdistyksessä seurataan jäsenetujen käyttämistä. Pidäthän myös itse kirjaa perheesi käyttämistä jäseneduista.